آکادمی نگار خودرو با همکاری گروه فنی مهندسی مِستِر ریمپ در نظر دارد تا بزرگترین همایش ریمپ تیونینگ ایران را با ظرفیت 350 نفر برگزار کند. این همایش که به صورت حضوری در شهر تهران برگزار می شود، اطلاعات کامل، جامع و تخصصی در خصوص مباحت ریمپ و تیونینگ ارائه می دهد. شرکت کنندگان در این دوره می توانند موارد بسیار کاربردی را آموزش دیده و به صورت اصولی با پارامترهای Remap و Tuning آشنا می شوند.

سر‌فصل‌های همایش

همایش بزرگ ریمپ تیونینگ آکادمی نگار خودرو با همکاری گروه فنی مهندس مِستِر ریمپ با سر فصل های زیر برگزار می شود:

  1. مبانی و اصول ریمپ
  2. تحلیل جداول ریمپ (نرم افزاری و مکانیکی)
  3. بهترین روش تغییرات در جداول
  4. ( بررسی ۴ نکته خاص و اساسی)

مدرس همایش ریمپ تیونینگ

بزرگترین رویداد ریمپ تیونینگ ایران با تدریس مهندس موسی لو برگزار خواهد شد که تجربه بسیار خوبی در آموزش و تدریس این حوزه را دارد. مهندس موسی‌لو تاکنون همایش‌های متعددی با تعداد شرکت کنندگان بالا در حوزه ریمپ و تیونینگ برگزار کرده است.

زمان و مکان برگزاری

همایش بزرگ ریمپ تیونینگ آکادمی نگار خودرو با همکاری مِستِر ریمپ در روز پنج شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ بعدازظهر در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.

مطالعه  همایش پارامتر خوانی تخصصی و عیب یابی از طریق تحلیل پارامتر
آدرس محل برگزاری همایش بزرگ ریمپ تیونینگ

آدرس محل برگزاری همایش بزرگ ریمپ تیونینگ – برای مشاهده نقشه، روی تصویر کلیک کنید.

آدرس دقیق مکان برگزاری رویداد: تهران، خیابان شیخ بهایی جنوبی، شهرک والفجر، خیابان ایرانشناسی، خیابان نهم، پلاک ۶، دفتر مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی

ظرفیت همایش

با توجه به ظرفیت سالن همایش، گنجایش پذیرایی از حداکثر ۲۲۷ شرکت کننده وجود دارد. بدیهی است که به دلیل ظرفیت محدود سالن برگزاری همایش بزرگ ریمپ تیونینگ، علاقمندان به این حوزه، هر چه سریع تر ثبت نام خود را نهایی کنند.

همایش برای چه افرادی کاربرد دارد؟

کلیه افرادی که در حوزه برق و الکترونیک خودرو، مکانیک خودرو، برق مالتی پلکس، تعمیرات ایسیو و سایر خدمات خودرویی می توانند با حضور در این رویداد بزرگ، دانش خود را افزایش داده و کسب و کار خود را رونق دهند. با توجه به اهمیت موضوع Remap در خودرو های داخلی و وارداتی، بازار ریمپ به شدت پرطرفدار و پردرآمد است. با فراگیری اصولی در این رویداد می توانید از کلیه دستگاه های عیب یاب دارای قابلیت ریمپ و تیونینگ، نرم افزار های تخصصی این حوزه شامل نگاریمپ و وینولز استفاده کرده و کسب درآمد کنید.

سالن برگزاری همایش بزرگ ریمپ تیونینگ

سالن برگزاری همایش بزرگ ریمپ تیونینگ

حضور در همایش نیاز به تخصص دارد؟

به طور حتم با دانستن مفاهیم پایه، قادر به درک بهتر و سریعتر مطالب خواهید بود. با این وجود، در همایش آکادمی نگار خودرو به مفاهیم پایه و اصولی اشاره خواهد شد. در ادامه توضیحات کامل در خصوص تحلیل جداول ریمپ و بهترین روش تغییرات در جداول ارائه می شود. بررسی ۴ نکته خاص و اساسی به عنوان یک موضوع منحصربفرد در دستور کار مدرس قرار می گیرد.

مطالعه  جشنواره یلدا 1401

مدرک پایان دوره

پس از حضور در همایش بزرگ ریمپ تیونینگ آکادمی نگار خودر، مدرک اختصاصی این مجموعه به تمامی شرکت کنندگان اهدا می شود.

پذیرایی

از کلیه شرکت کنندگان همایش به صورت میان وعده صبح و وعده نهار، پذیرایی به عمل می آید.

تخفیف ثبت نام

هزینه حضور در همایش بزرگ آکادمی نگار خودرو با موضوع ریمپ و تیونینگ برابر با ۵۹۰ هزار تومان بوده که به مدت ۱۰ روز از تاریخ ۱ آبان تا ۱۰ آبان می توانید با پرداخت فقط ۴۹۵ هزار تومان در همایش شرکت کنید.