آکادمی نگارخودرو به عنوان بزرگترین برگزارکننده دوره ها ، سمینار ها و همایش های  تخصصی خودرو در کل کشور،  در جهت ارتقائ سطح دانش، مهارت و کیفیت تعمیرکاران،دانشجویان و علاقه مندان صنعت خودرو ، موفق شد، به لطف خدا و با همکاری کلیه ارکان اجرایی آکادمی در تاریخ 6 آذر سال 1401 همایش بی نظیری را با استقبال پرشور داشجویان رشته مکانیک با موضوع برق و سیستم انژکتور با تدریس مهندس عرفان صمدایی  در دانشگاه فنی علامه حسن زاده آملی برگزار گردید.

 همایش برق و انژکتور دانشکده فنی علامه حسن زاده آملی

همایش برق و انژکتور از ساعت 9 الی 15 عصر با حضور مهمان ویژه همایش جناب آقای مهندس عباس رییس پور،سرپرست دانشکده فنی علامه حسن زاده آملی ،شروع و بعدا ز اجرای مراسم افتتاحیه و خوش آمد گویی مدرس دوره، در بخش اول تدریس به آموزش پارامتر خوانی پرداخت. پس از سخرانی مهمان ویژه و پذیرایی از شرکت کنندگان، بخش دوم آموزش در خصوص نقشه خوانی آغاز شد که در انتها 1 ساعت جلسه پرسش و پاسخ به همراه اجرای مراسم قرعه کشی و اهداء جوایز ، همایش آذر ماه به اتمام رسید.

مشارکت در برگزاری همایش‌های تخصصی

مجموعه آکادمی نگار خودرو آمادگی کامل خود را برای برگزاری دوره های آموزشی مختلف از جمله برق و انژکتور، برق مالتی پلکس، تعمیرات نودهای مالتی پلکس، تعمیرات ایسیو، ریمپ تیونینگ، پارامتر خوانی و نقشه خوانی، ایموبلایزر و تعریف کلید اعلام می دارد. در پایان هر دوره به شرکت کنندگان، گواهینامه معتبر QAL انگلستان اهدا می شود. همچنین در صورت تمایل به حضور در سایر دوره های قابل ارائه توسط آکادمی نگار خودرو، تخفیف ویژه تا 20 درصد روی هزینه دوره اعمال می شود.

مطالعه  آپدیت نرم افزار نگارآموز - 7 تیر

از سوی دیگر همزمان با برگزاری دوره های آموزشی همانند همایش برگزار شده در دانشکده فنی علامه حسن زاده آملی، بخشی از محصولات شرکت دانش بنیان نگار خودرو نیز در دسترس علاقمندان قرار می گیرد تا تجربه کار با تجهیزات مدرن را کسب کنند. همچنین کارشناسان فنی شرکت در خصوص هر کدام از محصولات، توضحیات کامل و کاربردی ارائه می دهند.