نگار خودرو : داستان امید ها و سختی ها

در این ویدئو با مجموعه نگار خودرو، داستان امیدها و سختی های تولید داخل و عرضه محصولات خاص به بازار داخلی آشنا می شوید. نگار خودرو به عنوان تولید کننده تجهیزات تعمیرگاهی از جمله تستر ایسیو، انژکتور شور، دستگاه دیاگ پیشرفته، دستگاه تعریف کلید و سوییچ، پروگرمر ایسیو و … در بازار فعالیت می کند. این شرکت دانش بنیان، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی مختلف شامل برق و انژکتور، برق مالتی پلکس خودرو های ایرانی و فرانسوی، سیستم سوخت رسانی دوگانه سوز CNG دستی و کارخانه ای، سیستم سوخت رسانی دوگانه سوز LPG، تعمیرات نودهای مالتی پلکس، تعمیرات تخصصی ایسیو، ریمپ و تیونینگ، نقشه خوانی و پارامتر خوانی، دوره های آنلاین ترمز ABS و ایربگ و دوره های رایگان کار با دستگاه دیاگ، کار با دستگاه کی تول و کار با دستگاه پروگرمر می کند.

 

نگار خودرو، هر روز به علاوه‌ی بی نهایت!

بسیاری از دوره های آموزشی آکادمی نگار خودرو برای ورود به بازار کار الکترونیک خودرو مورد نیاز بوده و سایر دوره ها نیز برای افزایش سطح تخصص و کسب درآمد بیشتر، کاربرد دارند. بنابراین شرکت در دوره های تخصصی آکادمی می تواند فیلد جدیدی از کسب درآمد چند ده میلیونی به صورت ماهیانه را به وجود آورد.

درباره نگار خودرو

شرکت فنی مهندسی نگار خودرو، عضو انجمن مشاغل وزارت صنایع در استان مازندران با یک دهه سابقه طراحی سیستم‌های میکروالکترونیک، مکاترونیک، رباتیک، طراحی تجهیزات الکترونیکی خودروهای جدید، دارای کادر فنی مهندسی با سابقه درخشان در المپیادهای علمی و ثبت اختراع در زمینه طراحی الکترونیک خودرو، هم اکنون به فعالیت خود در استان مازندران ادامه می‌دهد. این مجموعه فنی و مهندسی به شماره ثبت ۵۴۰۴ از سال ۱۳۸۴ به منظور ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه الکترونیک و مکانیک، با کادری متخصص و کارآمد از کارشناسان فنی ایران خودرو و سایپا، حاصل تلاش چندین ساله خود را به متخصصان این رشته تقدیم می‌کند.

مطالعه  ریمپ چیست؟ معرفی روش ها و مزایای ریمپ

 

روش های ارتباطی با آکادمی نگار خودرو

برای ارتباط سریع و بی درنگ با آکادمی نگار خودرو (پشتیبان دوره ها و پشتیبانی فنی خودرو) از طریق لینک زیر می توانید به صفحه اینستاگرام، کانال آپارات، پیام رسان واتساپ، پیام رسان تلگرام، پیام رسان ایتا و اپراتور مستقیم دسترسی پیدا کنید. به طور حتم در ساعات فعالیت مجموعه از 8:30 صبح الی 17 عصر به صورت فوری پاسخگوی شما خواهیم بود و در صورت ارسال پیام در سایر اوقات شبانه روز، در اولین روز کاری آینده، پیگیری درخواست شما را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.