گردآوری داده های مهم و کاربردی از سیستم برق و انژکتور و همچنین نقشه مدارات ایسیو سبب شکل گیری دو کتاب نگار خودرو توسط آکادمی نگار خودرو شده است. هر کدام از کتاب های ذکر شده می توانند اطلاعات فردی شما را برای عیب یابی و تعمیر آسان سیستم های برقی، سوخت رسانی و انواع ایسیو به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

شرکت دانش بنیان نگار خودرو با تکیه بر دانش آموختگان نمونه دانشگاه های برتر کشور، در حال تولید محصولات متنوع برای آسان سازی کارهای سخت و دشوار تعمیرگاهی است. تا کنون محصولات متعدد شرکت نگار خودرو سبب تسهیل و ارائه روش های نوین عیب یابی، تعمیرات خودرو، مالتی پلکس و ایسیو شده است. تجهیزات مجموعه نگار خودرو شامل موارد زیر می شود که هر کدام از آنها می توانند کار کردن با خودرو ها و کسب درآمد را برای شما آسان تر سازد:

  • دستگاه دیاگ (عیب یاب نسل 1، عیب یاب نسل 2 و عیب یاب 1 پلاس)
  • دستگاه پروگرمر ایسیو (نسل 1 و نسل 2)
  • دستگاه انژکتور شور (مدل 5000 و مدل 7000)
  • دستگاه تستر ایسیو (مدل 6000)
  • دستگاه تعریف کلید (KEYTOOL)
  • دستگاه مولتی پراب
  • دستگاه رادار

در بخش آموزشی با راه اندازی آکادمی نگار خودرو، نیاز به تربیت تعمیرکاران مدرن در اولویت مجموعه قرار گرفته و محصولات متنوعی برای این منظور در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. دو کتاب نگار خودرو شامل گزینه های زیر می شود:

  • کتاب نقشه های سیستم سوخت رسانی
  • کتاب نقشه مدارات ایسیو

با در اختیار گرفتن هر یک از دو نمونه کتاب نگار خودرو می توانید با تسلط بیشتری روی خودرو های روز بازار کار کرده و عیوب پیشرفته اتومبیل ها را در سریع ترین زمان ممکن پیدا کنید. این در حالیست که بسیاری از تعمیرکاران سنتی و حتی قدیمی به دلیل عدم ارتقای سطح دانش و استفاده از روش های نوین، قادر به تشخیص عیب نبوده و اقدام به تعویض بی دلیل قطعات گران قیمت می کنند. این اقدام هزینه سنگینی به مشتریان تحمیل کرده و پس از مدت کوتاهی سبب بدنامی تعمیرکار و مجموعه تعمیرگاهی وی می شود.

مطالعه  بررسی حافظه ها در ECU
مجموعه نقشه های سیستم سوخت رسانی(خودروهای داخلی)
نقشه مدارهای داخلی ایسیو

مجموعه نقشه های سیستم سوخت رسانی شامل نقشه های بخش های مختلف سیستم سوخت رسانی انژکتوری برای اتومبیل های متنوع می شود. با بهره گیری از این مجموعه ارزنده که شامل تصاویر بسیار با کیفیت با توضیحات اختصاصی می شود، عملیات عیب یابی تخصصی در سیستم سوخت رسانی را به سادگی انجام خواهید داد. همچنین اطلاعات بسیار مفیدی در خصوص سیستم برق و سوخت رسانی انژکتوری کسب خواهید کرد. صفحات این کتاب برای سهولت در نگهداری و استفاده مداوم به صورت روغنی و صحافی شده به چاپ رسیده است.

کتاب نگار خودرو با موضوع نقشه مدارات داخلی ایسیو شامل نقشه تمامی ECU خودرو های داخلی می شود که با استفاده از تکنیک مدرن تصویر برداری، با بالاترین کیفیت ممکن در دسترس شما قرار می گیرد. یونیت های مختلف موجود روی هر ایسیو به صورت فارسی روی نقشه مشخص شده تا روند شناسایی قطعات و عیب یابی هر کدام از آنها در سریع ترین زمان ممکن انجام شود. صفحات کتاب به منظور محافظت بیشتر و سهولت در استفاده از نوع روغنی با ضخامت بالا در نظر گرفته شده است.